Senang kan kalau terus terang macam tu. PAS tak perlu berdolak-dalik, bercakap macam keling. Ini mesti pengaruh Karpal Singh. Bagi klu dan petunjuk mendorong rakyat buat kesimpulan mengkafirkan UMNO, tapi tak nak mengaku.

Dulu cuma berani bagi amanat:

Sekarang lebih melampau, mengeluarkan koleksi ucapan UMNO diakhiri dengan “petunjuk” bahawa UMNO kafir. Kalau ditanya mesti bercakap macam keling, “Kami tak sebut pun UMNO kafir.”

“Tak sebut” kepala engkau berjambul. Tunjuk penis kemudian tak mengaku lelaki.


Ramai orang nampak ini adalah koleksi Amanat UMNO, tapi tak nampak gambar ini terang-terang mengkafirkan UMNO. Harap Dewan Pemuda PAS Malaysia boleh tarik balik koleksi gambar ini. Kalau tak nak tarik balik, bagitau dengan jelas, “UMNO adalah kafir”.

Mudah kan?

Tiada lagi gesaan menyuruh PAS bergabung dengan UMNO, sebab UMNO dah jadi kafir.

Kafir lagi zalim adalah kafir harbi, wajib diperangi. Semua pihak yang mengaku memperjuangkan Islam kena sokong. Ini adalah perjuangan akidah.

Takut sangat mengatakan Melayu kafir. Apakah mereka menyangka hanya Cina dan India sahaja yang boleh jadi kafir?

Kalau dah murtad, Islam hanya pada nama, beritahu awal-awal supaya mereka tidak terus hanyut dalam ilusi “masih Islam”.

Itu baru namanya “membantu orang yang zalim”.

Tengok dah terbuat post pasal politik negara. Bosannya. Baik layan SNSD, lagi bagus daripada bergaduh pasal isu ni.